Menu
Your Cart

Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)

A, Termékek keresése, választék szűkítése, termék kiválasztása, rendelés feladása, garancia. B, Rendelés lemondása, 3 napos cseregarancia, vásárlástól való elállás. C, Házhozszállítás, Futárszolgálat. D, Fizetési szabályok, feltételek


  1. Termékek keresése, választék szűkítése, termék kiválasztása, rendelés feladása, garancia.


 

1, Hogyan tudom megtalálni az általam keresett termékeket?

A termékkereső segítségével egyszerűbben lehet megtalálni a kívánt terméket.  Kétféle mód közül van lehetőség választani.

1. A fejléc felső részén és baloldalán található menük az oldalon általunk árusított termékek kategóriáit és alkategóriáit tartalmazza. Ezek kiválasztása után lehet a szűrők segítségével tovább szűkíteni.

2. A fejléc jobb oldalán találhatóak a termékszűrők, amelyek (az adott termék csoportban található a jobb hasábban) akkor jók, ha tudott milyen igények,  paraméterek mentén történik a termékek szűkítése, megtalálása.

2, Hogyan működnek a szűrők?

A szűrők közül két félét talál az oldalunkon. Az egyiknél kis négyzetet kell kiválasztani, a másik esetben a csúszkán kell beállítani a kívánt értékeket.

3, Két termék közül nehezen tudok választani. Van mód összehasonlításra?

Amennyiben nehéz a választás két- vagy több termék közül, akkor használható az összehasonlító, amelyet a katalógus oldalon a zöld + jelre kattintva érhet el. Az Összehasonlítás gombra kattintva bekerül a kiválasztott termék összehasonlított termékek listájához.  Itt paraméterek mentén lehet összevetni a termékeket. Az összehasonlítás boxból/listából terméket a törlés gombbal lehet kivenni.

4, Megtaláltam, amit szeretnék, hogyan tudom kiválasztani?

Minden termékről található rövid és részletes nézet is. A részletes nézetben minden termékről bőséges információ áll rendelkezésre, amely segíti a felhasználói döntést. Egy adott termék megrendeléséhez a kosárba gombra kell klikkelni. Ez még nem jelenti a termék megrendelését, a kosár tartalmát, paramétereit később még lehet módosítani. Lehetőség van törlésre, újabb termék kosárba tételére, mennyiség megváltoztatására (lásd: Kosár gomb).

5, Betettem a kosárba, mik a további teendők?

A rendelés elindítását a Kosár(jobb felső sarok), Fizetés gombájával lehet elindítani. A rendelés menete lépcsőzetesen van felépítve (pl. Átvétel módja, Fizetés módja, Rendelés véglegesítése). Az adott lépésnél értelemszerűen ki kell tölteni a megfelelő mezőket és az oldal alján a Tovább gombra kell klikkelni. Ha minden adat rendben van, akkor a Rendelés véglegesítése(utolsó lépés) lépésnél lehet a rendelést elküldeni a Rendelés feladása(oldal alján) gombra klikkelve. Ezt követően néhány percen belül érkezik egy automatikus email a rendelésedről. Ez az email még nem számít a rendelés visszaigazolásának, mindössze önellenőrzés céljából összegzi a leadott rendelés tételeit és feltételeit.

A megrendelt termékék rendelkezésre állásáról, tényleges elérhetőségéről rendelés visszaigazolásáról 1 munkanapon belül érkezik hivatalos értesítés, tájékoztatás a web áruház üzemeltetőjétől. A rendelést lemondani a törvényben megadott keretek és lehetőségek között lehet. (II/1.-es pontban talál részletes tájékoztatást)

6, Rendelés és az áruátvétel közötti teendők?

Amennyiben rendelése megérkezett hozzánk, mi feldolgozzuk, és amint rendelkezésre áll a termék, átadjuk azt a futárszolgálatnak (részletesen lsd.: Házhozszállítás rész) Ezúton is szeretnénk felhívni kedves vásárlóink figyelmét, hogy a visszaigazoló e-mail még nem jelenti automatikusan a termék megrendelésének elfogadását, mivel előfordulhat, hogy átmenetileg beszerezhetetlen árucikk esetén web áruházunk visszamondhatja a rendelést. Erről külön értesítést küldünk e-mailen, vagy telefonon.

7, Van garancia a kapott termékre?

A profimuszaki.hu kínálatában szereplő termékek KIVÉTEL NÉLKÜL magyar gyári garanciával és országos szervízhálózattal rendelkeznek!

Az általunk árusított különböző gyártók szervízeinek listáját megtalája blogunkon az alábbi listában:http://profimuszaki.hu/blog/hivatalos-markaszervizek/

8, Mi kell a garancia érvényesítéséhez?

Blokk vagy számla, garanciajegy. Felhívnánk szíves figyelmüket, hogy bizonyos termékek esetében hivatalos szerviznek kell a beszerelést elvégezni, ellenkező esetben garanciavesztést eredményezhet elmulasztása. (pl gáz,- villanytűzhelyek, gáz,- villanyfőzőlapok). Amennyiben bizonytalan, hogy az ön által vásárolt terméket szerviznek kell-e bekötni, telefonon (06/94-510-556) vagy e-mailben (info@profimuszaki.hu) szívesen állunk rendelkezésére)

Minden termék garanciajegyén fel van tüntetve, hogy hol vannak szervizek (vagy telefonszám és/vagy e-mail ahol érdeklődni lehet) garanciális hiba esetén kérjük, forduljon a területileg illetékes szakszervizhez, vagy a márka központi ügyfélszolgálatához.

9, A termék leírásánál láttam, hogy a termékre a gyártó plusz garanciát biztosít, mi ilyenkor a teendő?

Bizonyos termékek esetén a gyártók az 1 vagy 2 éves jótállás mellé kínálnak ingyenes kiterjesztett garanciát. Ezen garanciák részletes feltételei az egyes gyártók honlapjain részletesen megtalálhatóak. A gyártók az alap garancián túli garanciát minden esetben regisztrációhoz köthetik, ennek részletes feltételeiről az adott márka weboldalán tájékozódhat.

10, Kiterjesztett Extra garancia vásárlása akár 5 évre is?

Sajnos ez a szolgáltatás jelenleg nem vehető igénybe.

  1. Rendelés lemondása, 3 napos cseregarancia, vásárlástól való elállás.

1, Megrendeltem egy terméket, de meggondoltam magam!

Természetesen amennyiben meggondolja magát, és szeretné lemondani a rendelést erre számlázásig lehetősége van. A teendő mindössze annyi, hogy telefonon 06-94/510-556 vagy e-mailen info@profimuszaki.hu-n jelezze felénk haladéktalanul. Amennyiben sikeresen lemondta a megrendelést, értesíteni fogjuk telefonon.

2, Származik ebből nekem hátrányom?

Nem, semmilyen költséggel vagy hátránnyal nem jár a rendelés lemondása.

3, Mi történik akkor, ha már kiállították a számlát?

Amennyiben a számla kiállításra került, úgy élhet az elállás jogával. Ez érvényes akkor is, ha már ki lett fizetve a termék. (II/5-ös pontban olvashat róla bővebben)

4, Megkaptam a terméket, kipróbáltam, de hibás. Mi a teendőm?

Amennyiben 3 munkanapon belül jelenti a hibát természetes cseréljük a terméket. Előfordulhat, hogy a cserekészülékre várni kell, amennyiben nincs raktáron. Sem a csere, sem a hiba megállapítása többletköltséget nem jelenthet a vásárlónak.

5, Hogyan élhet az elállási jogával?

  • Ha élni kíván elállási jogával 14 munkanapon belül kell eljuttatnia hozzánk az elálláshoz szükséges formanyomtatványt postai úton SEBO Kft 9700 Szombathely, Pálya utca 10-16. vagy e-mailben info@profimuszaki.hu, vagy telefonon 06/94-510-556 megadja hozzá a szükséges információkat, vagy személyesen a helyszínen visszamondja a rendelést. Ebben az esetben boltunk visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

  • Miután megérkezik hozzánk az elállásról szóló nyilatkozat, újabb 14 nap áll a vásárló rendelkezésére, hogy boltunkba visszajuttassa a kérdéses árucikket. (Átvétel időpontja számít.) Ha a visszaküldéssel kapcsolatban problémája van, kérjünk lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, a visszaküldés költsége Önt terheli.

  • Amennyiben a termék visszaérkezik, hozzánk 14 napon belül visszafizetjük a felmerült összes költséget. (Kivétel az Általános szerződési feltételekben leírt esetek)

6, Mennyibe kerül akkor az elállás a vásárlónak?

A termék boltunkhoz történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Boltunk portósan vagy utánvéttel visszaküldött csomagot nem vesz át. A termék visszaküldésének költségén túlmenően az elállás miatt a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Javasoljuk az eredeti csomagolást 14 napig megőrizni, hogy az esetleges visszaküldésnél könnyebb legyen becsomagolni a terméket, mert az esetleges sérülésekért a visszaküldés során felelősséget nem vállal sem a futárszolgálat, sem cégünk.

7, Előfordulhat, hogy rám nem vonatkozik az elálláshoz való jog?

Ez csak akkor fordulhat elő, ha az átvételkor még sérülésmentes, nem használt termék nem rendeltetésszerű, túlzó használatnak lett kitéve. Ebben az esetben boltunk csökkentett árat, vagy az elállástól való elállást választhatja. Vitás kérdés esetén itt is a Vasi Békéltető testülethez lehet fordulni (lásd még: II/9 pont).

8, Milyen mértékű használat megengedett, hogy megmaradjon az elálláshoz való jog?

Amennyiben a fogyasztó nem tudja visszatéríteni számunkra a kapott teljesítést, illetve csak részben tudja, vagy csupán a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő elhasznált, vagy nem működő állapotban, értékcsökkenten tudja visszaadni, kötelessége az ebből eredő kárt megtéríteni számunkra.

Vitás esetben kérjük, forduljon a Vas Megyei Békéltető Testülethez (Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356, Fax száma: (94) 316-936 E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu;)

10, Hol találom az elálláshoz szükséges nyilatkozatot?

Az elálláshoz szükséges nyilatkozatot például itt is megtalálja:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta


(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Sebo Kft 9700 Szombathely Pálya utca 10.-16.. tel.: +36/94/510-556, e-mail: info@profimuszaki.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Visszaküldés oka (nem kötelező kitölteni):

Visszaküldés módja:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Számla és a rendelés száma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) telefonszáma:

A fogyasztó(k) e-mail címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt


 


 

  1. Házhozszállítás, Futárszolgálat.

1, Szeretném személyesen a cég székhelyén átvenni a megrendelt és beérkezett terméket.

Természetesen erre lehetősége van, boltunkban átveheti a megrendelt árucikket, amint értesítést kap annak megérkezéséről.

Üzletünk címe: 9700 Szombathely, Pálya utca 10-16.

Telefon: 06/94-510-556

Nyitva tartás: Hétfő- Péntekig 8.30-17h Szombaton 09-12 h-ig

2, Hogyan történik a webáruházban kiválasztott termékek házhozszállítása?

Az általunk forgalmazott termékeket az egész ország területére kiszállítatjuk.

Két partnerrel állunk kapcsolatban:

  • Kova Trans Kft. diszpécser telefonszáma: 06/70-418-6279

  • Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06/40-464-646

Az űrlap alja

Bizonyos termékek esetében előfordulhat, hogy a szállítási szabályok miatt csak egyik futárszolgálat tudja elvállalni a házhozszállítást, kérjük, erről minden esetben előzetesen érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.

3, Milyen díjakkal kell számolni a szállításnál?

A szállítási költség termékenként eltérhet, bizonyos termékek, és szolgáltatások választása esetén csak egy logisztikai partnerünk végzi a kiszállítást.

Bármely két vagy több termék együttes rendelése esetén a szállítási költség esetében a legkedvezőbbet vesszük figyelembe.

A, Kova Trans futárszolgálat díjszabása: 100 kg-ig egy címre 4990,-Ft . 100kg felett 5990,-Ft. 

B, A magyar posta díjtáblázata. 2 munkanapos szállításnál, 30 kg-ig szállítunk. a csomag tömegétől függően: 20kg-ig 1990,-Ft, 20-30kg között 2490,- Ft.

4, Házig, emeletre, vagy ajtóig szállítanak, régi készülék kibontása, beüzemelés?

A, Kova Trans futárszolgálat esetében a kiválasztott terméket ajtóig (emeletre is) szállítanak, kicsomagolják, a felesleges csomagolóanyagot és a régi készüléket elhozzák a szállítási költség e szolgáltatásokat tartalmazza.

A régi terméket az új készülék kiszállításával egy időben szállítják el, ha igényét előzetesen jelezte felénk.

A futárszolgálat lakáson belül nem helyezi át terméket, a régi elszállítandó terméknek az új termékkel funkciójában megegyező terméknek kell lennie. Amennyiben a vásárló szeretné, hogy régi készülékét a futárszolgálat elhozza, akkor erre csak úgy van lehetőség, ha ez irányú igényét rendeléskor jelezte felénk. Csak szállítható állapotban lévő régi készüléket tudunk Öntől elszállítani.

A futárszolgálat a régi termék kiszedésében/konyhabútorból történő kibontásában/gáz/víz/villany vezetékhálózatról történő lecsatlakozásban nem tud segíteni, kérjük a régi elszállítandó készület az új készülék kiszállításának időpontjára szállításra készítse elő!

A futárszolgálat a vásárolt terméket nem üzemeli be, annak szakszerű üzembe helyezéséről a vásárló köteles gondoskodni. Felhívnánk szíves figyelmüket, hogy bizonyos termékek esetében hivatalos szerviznek kell a beszerelést elvégezni, ellenkező esetben garanciavesztést eredményhez ennek elmulasztása (pl.: szabadon álló tűzhelyek, gáz, kerámia, indukciós főzőlapok stb.) A szakszervizek listáját a termék garanciajegyén találja meg vagy forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

B, Magyar Posta futárszolgálat esetében átadásig szállítanak, kicsomagolás a vásárló feladata. Felesleges csomagolóanyagot nem hozzák el. Használt műszaki termék elvitelére nincs lehetőség, kérjük, hogy amennyiben szeretné, hogy régi készülékét elhozzuk, válassza a Kova Trans futárszolgálatot.

A Magyar Posta választása esetén lehetőség van az Önhöz legközelebbi Posta hivatal vagy MOL benzinkútra kérni a szállítást, ennek feltételei termékenként eltérhetnek, a szállítási lehetőségekről a termék kosárba helyezése után tájékoztatjuk, ha kérdése van, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Posta pont esetében az átvételhez személyazonosításra alkalmas igazolvány bemutatása szükséges. Maximum 30kg-os csomag rendelhető Posta pontra.

5, Régi használt készülék elszállítása és új készülék kiszállításával egy időben:

Amennyiben régi, használt termékét szeretné, hogy elszállítsuk, ezt kérheti a kosár negyedik pontjában. Ennek feltétele, hogy a vásárolt készülékkel azonos típusú készüléket küldjön vissza. (pl. új hűtőszekrény vásárlása esetén visszaküldhet hűtőszekrényt, fagyasztót, fagyasztó ládát, de pl. mosógépet nem) Illetve további fontos feltétel, hogy annyi darabot küldhet csak vissza, ahány darabot vásárolt. (pl. 3 készülék vásárlása esetén 3 régi készüléket küldhet vissza maximum, de kevesebbet lehet) Csak szállításra és/vagy átvételre alkalmas állapotban lévő készüléket áll módunkban elszállítattni. (pl. beépített készülékek kikötését nem vállaljuk.)

Régi használt készülék elszállításának igénylésére kizárólag akkor van lehetősége, ha ezt a szándékát előre a rendelési folyamat 4. pontjában jelezte felénk. Rendelés véglegesítése után már nem tudunk módosítni. Jelenleg csak személyes átvétel és Kova Trans futárszolgálat választása esetén van lehetőség használt készüléket leadni. Amennyiben szeretne élni ezzel a lehetőséggel, kérjük válasszon ebből a kettőből.

6, Utánvétes fizetés esetén mivel fizethetek a futárnak?

a, A Kova Transnál csak kézpénzes fizetési lehetőség van.

b, A Magyar Postánál csak kézpénzes fizetési lehetőség van háztól házig tartó szolgáltatásnál.

Amennyiben csomagpontra vagy postapontra kéri a szállítást, ott lehetőség van bankkártyás fizetésre is.

7, Nem voltam otthon, amikor jött a futár, kihozzák a csomagot még egyszer?

A, A Kova Trans futárszolgálat vállalja, hogy amennyiben az első kiszállítás sikertelen, abban az esetben még egyszer megkísérlik a küldemény kiszállítását. Ebben az esetben előzetesen egyeztetnek telefonon az átvétel időpontjáról.

B, A Magyar Posta esetében a csomagot még kétszer megkísérli kiszállítani a címzettnek. Értesítést hagy a postás a helyszínen a következő várható kiszállítás időpontjáról.

8, Más átveheti a csomagot?

A Magyar Posta szolgáltatásában a csomag átvételéhez idegennek meghatalmazás szükséges. Meghatalmazási mintát innen le lehet tölteni:

Meghatalmazási minta.

A Kova Trans futárszolgálat utánvétes rendelés esetén a vételár kifizetéséért cserébe átadja a csomagot a megadott címen.

9, Megérkezik a csomag, van vele teendőm?

Javasoljuk, hogy lehetőség szerint ki kell csomagolni, hogy látszódjon a készülék sérülésmentesen megérkezett. Amennyiben sérült a termék, kérjük, vegyenek fel jegyzőkönyvet. A Kova Trans futárszolgálat esetében a helyszínen a Magyar Postánál erre maximum 3 nap áll rendelkezésre bármelyik postaponton. Célszerű lefényképezni a sérülést a későbbi könnyebb ügyintézés érdekében. Az elkészült képeket kérjük az info@profimuszaki.hu e-mail címre elküldeni, a számla és/vagy a rendelés számával.

Sérülés vagy hibás teljesítés esetén kérjük, minden esetben hívj fel ügyfélszolgálati vonalunkat 06/94-510-556 –os számon.

10, Értesítést kapok a kiszállítás várható időpontjáról?

A, A Kova Trans futárszolgálat csak a kiszállítás napján értesíti a vásárlót, a csomag érkezéséről.

A kiszállítás napjával kapcsolatban keresse a Kova Trans diszpécserszolgálatot.

B, A Magyar Posta e-mailben vagy sms-ben értesíti Önt a kiszállítás napján a csomag megérkezéséről.

Csomag nyomkövetése az alábbi oldalon keresztül lehetséges: http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes.

Posta ügyfélszolgálati telefonszáma: 06/40-464-646.

11, Információ a készülék üzembe helyezéséről:

Kérjük, minden esetben a termék üzembe helyezése előtt figyelmesen olvassa el a termék mellé mellékelt használati útmutatót és a jótállási jegyet a termék üzembe helyezésről, üzemeltetéséről, és a garancia feltételeiről!

A beüzemelési kötelezettség azt jelenti, hogy a készülékre csak akkor érvényesíthető a garanciális javítás, ha azt a jótállási jegyen feltüntetett illetékes márkaszerviz helyezte üzembe (pl. Szabadonálló gáz és villanytűzhelyek, önálló gáz, kerámia, indukciós főzőfelületek stb.). Ellenkező esetben a készülék garanciális jogviszonyban nem javítható. A területileg illetékes márkaszervizek listáját a garancia jegyen találja meg.

12, Kérdése van, lépjen velünk kapcsolatba!

Amennyiben kérdése van és szeretné felvenni a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken állunk rendelkezésükre:

A profimuszaki.hu elérhetősége:


 

Ügyfélszolgálatunk címe:

Sebo Kft.

9700 Szombathely, Pálya utca 10.-16.

1992-től állunk ügyfeleink rendelkezésére.

 

E-mail cím:info@profimuszaki.hu

Telefon: 06/94-510-556

 

Ügyfélszolgálatunk nyitva tartás:

Hétfő - Péntek.: 8.30-17.00 h

Szombat: 9.00-12.00 h

 

Üzletünk ingyenes parkolási lehetőséggel várja.

 


 

  1. Fizetési szabályok, feltételek

A, Kiszállítás esetén

a1); A www.profimuszaki.hu oldalon bankkártyával történő fizetés kezelőcége az OTP Bank és a Cellum ZRt. A masterpass-al történő fizetés az OTP Bank és a Cellum ZRt. közös terminál-szerverén keresztül zajlik, míg a bankkártyás vásárlás az OTP Bank terminál szerverén keresztül zajlik.

A masterpass-ról részletesen itt olvashat!

Az OTP bank kártyelfogadásról szóló tájékoztatóját ide kattintva megtalálja

Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára (otpdirekt.hu), és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, nem a Sebo Kft. weboldalain.

A Sebo Kft. az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával vagy hitelkártyával történő fizetéshez szüksége lesz az alábbi adatokra:

Kártyaszám: a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám

Lejárati dátum: a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.

Érvényesítési kód: A kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye: CVV2, vagy CVC2. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

Elfogadott kártyatipusok: Visa, MasterCard, American Express dombornyomott kártyák, Visa Electron, MasterCard Electronic, Maestro (nem dombornyomott kártyák, abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a kibocsátó bank ezt lehetővé teszi. Erre vonatkozó további információt a saját bakjánál kérhet.)

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

 

a2) A www.profimuszaki.hu oldalon utánvétes fizetés esetén a futárszolgálat (Royal Sprint futárszolgálat, Magyar Posta) a Sebo Kft. megbízásából eljárhat, és a termékért cserébe annak árát átveheti, házhoz szállításos utánvét esetében kizárólag készpénzes fizetésre van lehetősége.

A postapontokon bankkártyával is fizethet.

a3) A www.profimuszaki.hu oldalon banki előre átutalással történő fizetés esetén az alábbi bankszámlaszámra kérjük a vételárat elutalni:

Számlaszám: 72100237-11095268-00000000

Számlavezető bank: SAVARIA Takarék Szövetkezet

A bank címe: 9700 Szombathely, Petőfi Sándor u. 18.

Bankunk ügyfélszolgálati telefonszáma: 94/512-660

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy kizárólag a folyószámlára beérkezett, általunk lekönyvelt tranzakció számít érvényes fizetésnek!

Kérjük az átutalás közlemény rovatában kizárólag a számla számot tüntesse fel!

Nem áll módunkban utalási igazolást elfogadni, emiatt kérjük a tranzakciót legkésőbb a személyes áruátvételt megelőző munkanapon történjen meg, kiszállítás esetén a csomag mindaddig nem kerül a futárszolgálatnak átadásra, amíg az átutalás általunk lekönyvelésre nem került /ez általában az átutalást követő munkanap/.

Átutalás esetén nincs mód a halasztott fizetési lehetőség igénybevételére.

B; Személyes átvétel esetén

b1, Kézpénzes fizetés a helyszínen nyitvatartási időben, amennyiben a termék megérkezett és átvehető.

b2, Bankkártyás fizetés a helyszínen, amennyiben a termék megérkezett és átvehető.

Általunk elfogadott kártyatípusok: VISA-, VISA Electron-, Mastercard, Maestro-kártya. Nem tudjuk elfogadni helyszínen az AMERICAN EXPRESS kártyákat.

b3, Előre utalásraaz a/3-ban leírt feltételek vonatkoznak

Egyedi árat kérek a termékre!

Captcha