Ingyenes szállítás 150000 Ft felett lehetséges. Ehhez még 150000 Ft értékben kell vásárolnia!

Szállítási feltételek

Érvényes árakat a GY.I.K C/3 pontjában találhat!

Magyar Posta Zrt.

Az alábbiakban részletesen tájékozódhat a Magyar Posta Zrt. szállítási feltételeiről

Mikor lehet igénybevenni házhozszállítást A Magyar Posta Zrt. segítségével?

Ezt a szolgáltatást Ön akkor választhatja, ha az Ön rendelése 30kg alatti, és maximális hossza 200 cm lehet, a három különböző oldalbeli kiterjedése együttesen pedig nem haladhatja meg a 300 cm-t. Rendelése feladása során rendszerünk automatikusan elrejti ezt az opciót ha a fent leírt feltételek nem teljesülnek valamilyen okból

A csomag kiszállításának menete, értesítők

Miután az Ön rendelése feldolgozásra került, mi értesítjük a futárszolgálatot. Ön értesítést fog kapni e-mailen keresztül, hogy a csomag a futárnak átadásra került. Ezután a futárszolgálat értesíti Önt e-mailen, a kiszállítás napjáról. A postai csomagokat weboldalunk 2 munkanapos határidővel adja fel.

A kiszállítási díjban foglalt szolgáltatások

  • - kétszeri kézbesítési kísérlet
  • - elektromos értesítés (e-mail) a küldemény állapotáról
  • - nyomkövetés
  • - időgarancia (2 nap alapesetben, amennyiben 1 napos küldési időt szeretne kérjük jelezze ezt felénk telefonon vagy e-mailben)

Amennyiben további kérdése lenne:

 

  • Feladás előtt, illetve a küldéssel kapcsolatos kérdések esetén ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet (Tel.:06/94-510-556, 06-20/5525-071, email:info@profimuszaki.hu)
  • Amennyiben már úton van a csomag és azzal kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük keresse a Magyar Posta Zrt. ügyfélszolgálatát az alábbi telefonszámon: 06/40-464-646, vagy használja a csomagnyomkövető rendszert (http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes).

Különbség a postapontos szállítás és a házhozszállítás között

Posta Pontos szállítás esetén lehetőség van bankkártyás fizetésre (a kiválasztott postán), illetve akkor tudja átvenni a készüléket, amikor Önnek kényelmes. Minden más feltétel megegyezik a házhozszállítással.

Royal Sprint Futárszolgálat

Az alábbiakban részletesen tájékozódhat a Royal Sprint Futárszolgálat szállítási feltételeiről

Mikor lehet igénybevenni a Royal Sprint Futárszolgálatot?

A Royal Sprint Futárszolgálat bármilyen készüléket ki tud Önnek szállítani. Bizonyos esetekben csak a Royal Sprint Futárszolgálatot tudja igénybe venni. Abban az esetben ha a csomag meghaladja a 30kg -ot, illetve ha régi készülék elszállítását kéri. Figyelmükbe ajánljuk, hogy amennyiben szeretné, hogy a Futárszolgálat a helyszínen kibontsa a készüléket, mindenképp válassza a Royal Sprint Futárszolgálatot, mert erre a Posta futárszolgálatánál nincs lehetőség

Kiszállítás menete, értesítések

Amint átadtuk a készüléket a futárszolgálatnak, Ön kapni fog tőlünk e-mailben értesítést. A futárszolgálat 2-3 napon belül kiszállítja Önnek a készüléket, erről Ön e-mailben a kiszállítás napján értesítést fog kapni.

A kiszállítási díjban foglalt szolgáltatások

  • - kétszeri kézbesítési kísérlet, abban az esetben, ha az első sikertelen, telefonos egyeztetés után történik meg a második kiszállítási kísérlet.
  • - elektromos értesítés (e-mail) a kézbesítés napján.
  • - régi készülék elszállítása (részletekért lásd GY.I.K. C/5 pontja)
  • - új készülék kicsomagolása, felesleges csomagolóanyag elszállítása.

Amennyiben további kérdése lenne:

 

  • Feladás előtt, illetve a küldéssel kapcsolatos kérdések esetén ügyfélszolgálatunkon érdeklődhet (Tel.:06/94-510-556, email:info@profimuszaki.hu)
  • Amennyiben már úton van a csomag és azzal kapcsolatban szeretne érdeklődni, kérjük keresse a Royal Sprint Futárszolgálat ügyfélszolgálatát az alábbi telefonszámon: +36 1 217 3707

Részletes információkért kérjük keresse fel a GY.I.K. szállításra vonatkozó pontját! Bármilyen kérdés merülne fel, keressen bennünket az info@profimuszaki.hu e-mail címen vagy a 06-94-510-556, 06-20/5525-071-es telefonszámon.